Najnowsze Wpisy

piatek Komentarze (1)
10. października 2003 11:30:00
linkologia.pl spis.pl

No wiec dzisiaj piatek, a ja sie chyba zarazilam od Justy;(

Rano goraczka, a teraz suchy kaszel...heh...to sa wyniki chodzenia z nia do klasy;)

Ale tak pozatym to jest spoko!

Przynajmnije ominal mnie dzisiaj spr. z polaka i jeszcze poprawa z anglika...uf..

Wega dzisiaj caly dzien spi, w nocy wlazla mi do lozka, przynajmniej bylo mi cieplutko, hehe;)

Zrobilam jej pare nowych fotek, ale musze dopiero wywolac film i zeskanowac na bloga;)

Teraz zajme sie tworzeniem galerii!

ashila : :

Sobota Komentarze (1)
04. października 2003 14:39:00
linkologia.pl spis.pl

No wiec dzisiaj zwykla sobota;)

No nie zwykla, bo bylam dzisiajw  szkole bo odrabialismy jakis dzien-_-

Dlaczego zawsze nasza szkola? br...

Ale to naszczescie ostatni rok w tej szkole..a potem razem z Jusiaa ruszamy do nowego gimnazjum:)

Dzisiaj po szkole przygotowywalam sie z Wega do wystawy(w w listopadzie jest miedzynarodowa), uwazam ze powinnnam sie cieszyc z postepow mojej suni, ma tylko problem z pokazywaniem obcym zebow, ale na wystawie to chyba wlasciciel otwiera psu pysk ;)

Viper dzisiaj mnie wkurzyl nie na zarty, podziubal mi caly podrecznik do j.pol.! I co ja teraz zrobie?

Powiem babce ze ptak zjald mi ksiazke?

ashila : :

Hejka! Komentarze (1)
03. października 2003 16:08:00
linkologia.pl spis.pl

Witajcie!

Mam na imie Ania i postanowilam zalozyc bloga;)

Powstal on m.in. z powodu mojej suczki, golden retreieverki Wegi wiec ona bedzie w centrum uwagi tego bloga.

Szablon jak pewnie nie wiecie zrobilam sama, ale zamierzam go zmienic i wstawic jakas fotkee z moim psiakiem.

A wiec pozdrawiam i do zobaczonka!

ashila : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kingusia | xxxalexxxx | kaskaaaaa | aagguussiiaa | sic-person | Mailing